Value proposition: Ce vinzi de fapt atunci când vinzi?

Webinar strategie business

20 februarie, ora 18:00, online

Atunci când vinzi, nu vinzi un produs sau un serviciu, ci vinzi o promisiune a unui produs sau serviciu. Și, ca să fim și mai exacți, vinzi o promisiune a valorii unui produs sau serviciu. De fapt, este vorba de value proposition.

Vino la acest webinar în care vom vorbi despre value proposition prin exemple practice și exerciții.

ce vinzi590 x 400 px 1

Vânzarea este, în esență, o promisiune: eu promit că îți dau valoarea x livrată prin produsul / serviciul y.

Succesul unei afaceri este dat nu (doar) de cât de bun este produsul, ci de cât de bine și de consistent poate face această promisiune de valoare.

Promisiunea de valoare (”value proposition”) este cel mai important ingredient al strategiei tale de marketing și (împreună cu modelul de business) al strategiei tale de business.

Vino la acest webinar în care vorbim despre value proposition prin exemple practice și studii de caz concrete.

Vom face împreună analiza procesului de definire și optimizare a value proposition pentru 2 companii antreprenoriale din România și vom lucra împreună pe un model simplu dar eficient de definire a value proposition pentru compania ta.

La finalul acestui webinar îmi doresc să poți avea o imagine mai clară asupra propunerii de valoare pe care tu o faci clienților tăi. Și, implicit, să știi deja ce ai de făcut pentru a vinde mai bine.

Doi dintre participanții la acest webinar au posibilitatea de a lucra împreună cu mine la definirea value proposition pentru propria companie în 3 sesiuni private gratuite.

Agenda webinarului

  • Ce vinzi de fapt când vinzi? : Valoare și încredere
  • Propunerea de valoare este întotdeauna despre clientul tău, nu despre serviciile și produsele tale
  • Artesana: cum să întorci lucrurile cu fundul în sus pentru a le crește valoarea
  • RainbowIdea: nimic mai puțin decât client global
  • Value proposition: exercițiu de modelare a propunerii de valoare pentru propria ta companie

Cui se adresează acest webinar

Antreprenorilor, managerilor care conduc o companie, echipe sau programe cu impact consistent asupra unei afaceri și care vor să înțeleagă care sunt bunele practici și ce au făcut concret pentru a lansa și, mai ales a finaliza, o strategie de business de succes în propria firmă.