Modelul de business

Webinar strategie business

19 martie, ora 18:00, online

Modelul de business: așadar, cum faci bani?
Primul și unicul webinar de care ai nevoie pentru a înțelege în sfârșit ce este modelul de business, cât de important este pentru afacerea ta și cum îl poți folosi ca instrument de management strategic al afacerii tale.

modelul de business590 x 400 px 1

Modelul de business nu este nici ”ideea unei afaceri”, nici ”planul de afacere” și nici ”strategia afacerii”. Deși are legătură cu toate acestea, totuși modelul de business este ceva mult mai clar, mai cuantificabil și mai practic: este ”rețeta” prin care afacerea ta produce bani.

Modelul de business este o ”formulă” specifică afacerii tale prin care produci valoare și prin care transformi acea valoare în bani.

Crearea unui produs sau serviciu de calitate ține de operațiunile curente ale afacerii. Însă cum reușim să valorificăm mai bine acel produs sau serviciu, cum reușim să producem mai mulți bani de pe urma lui, acest lucru ține de modelul de business.

Vino la acest webinar în care vei învăța să îți (re)descoperi rețeta profitabilității afacerii tale sau, și mai bine, vei învăța sp o reinventezi.

Vom lucra pe modele de business concrete și da, vom avea nevoie de excel, formule de calcul și de cifre clare și concrete legate de cheltuieli, resurse, vânzări și canale de vânzare.

Deci punem modelul de business la lucru împreună.

Agenda webinarului

  • Tot ce NU este un model de business: uită ce ai citit pe internet despre modelul de business
  • Business Model Canvas: nu-i așa că nu l-ai ”citit” corect până acum? poate de aceea ți s-a părut și că este o pierdere de timp, nu?
  • Punem cifre concrete pe concepte abstracte: modelul de business înseamnă CIFRE
  • Modelăm modelul de business: construim de la zero un model de business; acum vei avea nevoie de laptop
  • Re-inventăm modelul de business: așadar, cum mai poți face bani (și altfel)?
  • Întrebări și răspunsuri

Cui se adresează acest webinar

Antreprenorilor, managerilor care conduc o companie, echipe sau programe cu impact consistent asupra unei afaceri și care vor să înțeleagă care sunt bunele practici și ce au făcut concret pentru a lansa și, mai ales a finaliza, o strategie de business de succes în propria firmă.