Strategia de lansare a unui nou produs sau serviciu

Go2Market Strategy

27 februarie, ora 18:00, online

Indiferent de calitatea produsului sau serviciului tău, ceea ce contează cu adevărat este percepția clienților despre aceasta. Un produs sau serviciu superior nu își va atinge potențialul dacă clienții nu sunt conștienți de valoarea sa.

Afla ce pași trebuie să faci pentru a te asigura că noul tău produs sau serviciu vor fi un succes pentru afacerea ta!

Banner pentru webinar cu tema 'Strategia de lansare a unui nou produs sau serviciu' prezentat de Răzvan Nicoară pe 28 februarie 2024 la ora 18:00, ilustrat cu o mână care susține o balon cu aer cald colorat pe un fundal albastru
Webinar gratuit: Strategia de lansare a unui nou produs sau serviciu

Strategia de lansare a unui nou produs sau serviciu este denumită și strategie ”go to market”. Și, pe scurt, este de fapt soluția optimă și planul de activități pe care trebuie să le faci pentru „a pune un corect produs în  piață”.

A lansa cu succes un nou produs sau serviciu în piață înseamnă de fapt, a alinia valoarea produsului cu profilul ideal de client (și asta o facem cu mesajul potrivit) și de a poziționa cel mai favorabil acest produs față de concurență cu prețul cel mai bun și de a găsi cele mai bune soluții de a distribui acest produs, cu această poziționare și acest preț în piață

Vino la acest webinar pentru a trece împreună prin pașii unei strategii eficiente de ”go to market”!

Agenda webinarului

  • Ce este o ”go to market strategy”? Când am nevoie de ea și cum mă pregătesc pentru implementarea unei astfel de strategii?
  • Clientul și profilul de client: cui vând?
  • Dezvoltarea și inovarea noului produs/serviciu
  • Definirea valorii produsului pentru fiecare tip de client în parte
  • Strategia de lansare (mesaje cheie, canale de comunicare, promovare)
  • Strategia comercială (piața, concurența, prețul)
  • Strategia de vânzare (canale de vânzare, distribuitori etc)
  • Execuția go to market strategy: bune practici și greșeli frecvente

Cui se adresează acest webinar

Antreprenorilor, managerilor care conduc o companie, echipe sau programe cu impact consistent asupra unei afaceri și care vor să înțeleagă care sunt bunele practici și ce au făcut concret pentru a lansa și, mai ales a finaliza, o strategie de business de succes în propria firmă.