Go2Market Strategy
4 iunie, ora 18:00, online
Indiferent de calitatea produsului sau serviciului tău, ceea ce contează cu adevărat este percepția clienților despre aceasta. Un produs sau serviciu superior nu își va atinge potențialul dacă clienții nu sunt conștienți de valoarea sa.
Afla ce pași trebuie să faci pentru a te asigura că noul tău produs sau serviciu vor fi un succes pentru afacerea ta!
Strategia de lansare a unui nou produs sau serviciu este denumită și strategie ”go to market”. Și, pe scurt, este de fapt soluția optimă și planul de activități pe care trebuie să le faci pentru „a pune un corect produs în piață”.
A lansa cu succes un nou produs sau serviciu în piață înseamnă de fapt, a alinia valoarea produsului cu profilul ideal de client (și asta o facem cu mesajul potrivit) și de a poziționa cel mai favorabil acest produs față de concurență cu prețul cel mai bun și de a găsi cele mai bune soluții de a distribui acest produs, cu această poziționare și acest preț în piață
Vino la acest webinar pentru a trece împreună prin pașii unei strategii eficiente de ”go to market”!
Agenda webinarului
- Ce este o ”go to market strategy”? Când am nevoie de ea și cum mă pregătesc pentru implementarea unei astfel de strategii?
- Clientul și profilul de client: cui vând?
- Dezvoltarea și inovarea noului produs/serviciu
- Definirea valorii produsului pentru fiecare tip de client în parte
- Strategia de lansare (mesaje cheie, canale de comunicare, promovare)
- Strategia comercială (piața, concurența, prețul)
- Strategia de vânzare (canale de vânzare, distribuitori etc)
- Execuția go to market strategy: bune practici și greșeli frecvente
Cui se adresează acest webinar
Antreprenorilor, managerilor care conduc o companie, echipe sau programe cu impact consistent asupra unei afaceri și care vor să înțeleagă care sunt bunele practici și ce au făcut concret pentru a lansa și, mai ales a finaliza, o strategie de business de succes în propria firmă.