fbpx

Care sunt obiectivele tale?

Vino la sesiunile de consultanță de strategie pentru afacerea ta cu obiectivele și vom avea o oră pentru a ne clarifica dacă putem găsi împreună o strategie potrivită pentru a le atinge.

Sesiunile gratuite de consultanță de strategie pentru afacerea au rolul de a ne clarifica obiectivele și proiectele pe care le putem avea împreună.

  • Ce îți dorești de la afacerea ta?
  • Ce fel de suport ai nevoie ca manager pentru a-ți îndeplini aceste rezultate dorite?
  • Ce fel de proiect este cel mai potrivit pentru tine în perioada următoare?
  • Ce soluții ai la îndemână și cum poți lua decizia cea mai bună?

Te aștept la sesiunile de consultanță dacă ești antreprenor / acționar majoritar și ai sau dorești să îți lansezi o afacere sau dacă faci parte din top managementul unei companii și ai rolul de a defini și implementa strategii de afaceri.

Pornește cu obiectivul cât mai clar în minte. Și dacă încă nu e clar, pornește cu motivația de a-l clarifica.

1. Obiectivul (viitorul) ↗

Ce te-a adus până aici nu te va mai putea ajuta să mergi mai departe. Rețeta succesului tău se schimbă pe măsură ce afacerea ta crește. Și pentru acest lucru ai nevoie de obiective noi, din ce în ce mai ambițioase. Clarificăm unde vrei să ajungi, definim cât se poate de bine obiectivele tale și punem această viziune într-o formă concretă, cu cifre, acțiuni și procente clare. Obiectivul este cel care îți va defini strategia viitoare.

2. Situația (prezentul)↗

Cunoașterea unei afaceri înseamnă mai mult decât cifrele din bilanț și datele de vânzări. Avem nevoie să vorbim despre situația afacerii tale ca și istorie, să vorbim despre echipa ta, despre valorile pe care le respectă oamenii din echipă și despre ceea ce spun clienții despre voi. Avem nevoie să ne clarificăm povestea afacerii tale care, adesea, este mai reală decât graficele financiare.

3. Strategia (soluția) ↗

Strategia pentru afaceri înseamnă a găsi o soluție, dintre multele posibile, care să ne ducă afacerea din situația prezentă către obiectivul asumat. Adesea, lipsa aparentă de soluții este dată fie de faptul că fie nu cunoaștem situația actuală în care se află afacerea, fie că nu știm clar care ne este obiectivul. Orice proces strategic începe de aici și, în întâlnirea noastră, va fi vorba mai ales de aceste lucruri.