6.04.2020 – COVID19 Orizonturi strategice de business

Trebuie să lucrăm ci premisa că pandemia COVID 19 nu se va termina (și ca urmare, nici presiunea impusă de măsurile de contracarare a virusului) decât în momentul în care va exista o masă critică de oameni imunizați. Fie că va fi vorba de imunizare naturală (prin expunere graduală la virus), fie prin crearea unui vaccin care va trebui să fie larg accesibil. Și, în această cursă, nu va exista țară câștigătoare sau perdantă. Pur și simplu pandemia se va încheia doar atunci când ultimul stat (relevant ca și populație la nivel global) va avea populația sa imunizată.

Strategia de afaceri este o mașină a timpului

A fi disruptiv înseamnă de fapt a acționa în piața de azi și ca și cum ar fi piața de mâine. Și dacă strategia ta e corectă, atunci chiar poți să transformi piața și să o trimiți direct ziua de mâine.
Strategia chiar este o mașină a timpului.

Coachingul pentru strategia unei afaceri este vuja-de

Așadar, vuja-de este nu despre aflarea unei noutăți, despre invenție, ci despre descoperirea unui nou înțeles în ceea ce era deja în fața ochilor tăi. Este un insight, schimbarea unei perspective și modificarea mindset-ului.